پرش لینک ها
what is kcs

هر آن چیز که باید درباره ارز کوکوین شیرز (KCS) بدانید

صرافی کوکوین یکی از برترین صرافی‌های دنیا است که بین کاربران ایرانی محبوبیت زیادی دارد. اگر شما هم با این صرافی کار کرده باشید احتمالا برای کاهش کارمزد یا دریافت سود با با ارزدیجیتال بومی آن آشنا هستید. در این مقاله قرار است بیشتر با کوکوین شیرز (KCS)، تاریخچه، مزایا، تیم پشتیبان و پیش‌بینی آینده‌اش آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

معرفی صرافی کوکوین

کوکوین (KuCoin) ، پنجمین  صرافی برتر دنیا است که از سال 2017 فعالیت خود را آغاز کرده. دفتر مرکزی این صرافی در کشور سیشل قرار دارد و حدود بیست میلیون کاربر احراز هویت شده در این صرافی فعال هستند. گفتنی است، حجم معاملاتی که روزانه در این صرافی انجام می‌شود حدود 6 میلیارد دلار است و همچنین صرافی کوکوین از 123 توکن و 457 بازار پشتیبانی می‌کند که این موضوع باعث شده تنوع معاملات آن بالا باشد. کوکوین به‌دلیل کاربری آسان و امکاناتی که در اختیار کاربرانش می‌گذارد از محبوبیت زیادی برخوردار است.

ارزدیجیتال کوکوین شیرز (KCS) چیست؟

توکن بومی صرافی کوکوین، با نام اختصاری KCS؛ ارزدیجیتالی مبتنی بر شبکه اتریوم است که در سال 2017 با شروع فعالیت صرافی کوکوین (KuCoin) به بازار عرضه شد. KCS از زمانی که معرفی شد تا امروز روند رو به رشدی دارد چون سرمایه‌گذاران زیادی به واسطه محبوبیت صرافی کوکوین، این توکن را خریداری می‌کنند تا هم روزانه سود کسب کنند و هم در پرداخت کارمزد شامل تخفیف بشوند. در جدول زیر بعضی از ویژگی‌های این رمزارز را بیان کردیم. (بر اساس اطلاعات کوین مارکت کپ در تاریخ 26 September 2022)

نام اختصاری رمزارزKCS
نوع ارزتوکن
ارزش بازار884,271,212
حجم معاملات روزانه1,516,933
بیشترین عرضه170,118,638
عرضه در گردش98,379,860
تعداد بازارها34
پیج های ارتباط رسمیwww.Kucoin.com www.Reddit.com www.twitter.com

بنیان‌گذاران کوکوین شیرز (KCS) چه کسانی هستند؟

ارزدیجیتال صرافی کوکوین توسط گروهی حرفه‌ای در حوزه کریپتوکارنسی راه‌اندازی شد. تیم پشتیبان این توکن قبل از آن هم روی پروژه‌های ant financial و iBox PAY کار کرده‌ بودند. مایکل گان (Michael Gam)، موسس صرافی کوکوین که بنیان‌گذار کوکوین شیرز نیز هست قبل از این در انت فایننشال، مایک‌سی‌آرام MikeCRM و کی‌اف‌فایو دات کام KF5.com نقش‌های مهمی داشته است. گفتنی است تیم توسعه‌دهنده این توکن با تیم صرافی کوکوین هم‌پوشانی دارد و با رشد و پیشرفت کوکوین و تبدیل شدن به یکی از برترین صرافی‌های دنیا، KCS نیز در حال پیشرفت است.

چه چیزی KCS را منحصربه‌فرد می‌کند؟

جالب است بدانید نگه‌داری توکن KCS، برای کاربران صرافی کوکوین مزایای منحصربه‌فردی دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

کارمزد پایین‌تر: توزیع سود و تخفیف در کارمزد به میزان توکن KCS که توسط کاربران هولد شده است، بستگی دارد. شما به‌ازای هر هزار KSC که در کیف پول خود داشته باشید یک درصد تخفیف می‌گیرید.

امنیت شبکه: علاوه‌بر امنیت و اعتبار صرافی کوکوین شبکه‌ی توکن بومی آن نیز از امنیت بالایی برخوردار است و به‌دلیل زیربنای پیشرفته‌ای که دارد حتا درصورت بروز مشکل سخت‌افزاری نیز ثبات سیستم برقرار است.

پوشش معاملات متنوع: این پلتفرم از ارزهای رمزنگاری شده زیادی پشتیبانی می‌کند و البته بیشترین جفت ارزهای معاملاتی در صرافی کوکوین با توکن KCS است

کسب درآمد غیرفعال: این پلتفرم برای ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران اقدام به پرداخت سود بابت نگهداری از این رمز ارز کرده است؛ کاربرانی که بیش از 6 KCS را نگه‌داری می‌کنند، می‌توانند روزانه سود دریافت کنند که این سود از 50درصد کارمزد معاملاتی صرافی کوکوین تامین می‌شود. همچنین در صورتی که لینک دعوت خود را در اختیار دوستان قرار دهند از معاملات آن ها نیز می توانند کسب سود کنند.

امنیت مالی: توکن KCS و در کل صرافی کوکوین با استفاده از پروتکل‌های رمزگذاری شده چندشاخه‌ای از حریم خصوصی کاربران و سرمایه مالی آن‌ها حفاظت می‌کند و می‌توانید با خیال راحت به انجام معاملات خود بپردازید.

سرعت بالای معاملات: سیستم معاملاتی این پلتفرم از یک سخت‌افزار قوی با بازدهی بالا تشکیل شده است که در طی زمان بارها توسعه پیدا کرده است و می‌توان گفت که توکن KCS می‌تواند در هر ثانیه میلیون‌ها بار بدون مشکل معامله شود.

پشتیبانی مشتریان: صرافی کوکوین هر روز هفته به‌صورت 24 ساعته از کاربرانش پشتیبانی می‌کند و شما درصورت بروز مشکل می‌توانید از طریق صفحه وب، خط تلفن و ایمیل با این صرافی ارتباط بگیرید.

اعتبار بالا: با توجه به اینکه KCS توکن بومی پنجمین صرافی برتر دنیا است و همچنین حجم معاملات و تعداد کاربرانی که از آن استفاده می‌کنند زیاد است می‌توان نتیجه گرفت این توکن از اعتبار بالایی برخوردار است.

آیا آینده کوکوین شیرز (KCS) روشن است؟

بازار کریپتوکارنسی همواره با نوسانات مختلفی روبرو است و در نتیجه‌ی این نوسانات نمی‌توان درباره آینده بازار اطلاعات دقیقی ارائه داد. اما درباره آینده KCS باید گفت که این ارز دیجیتال توسط صرافی کوکوین ارائه شده است پس آینده و رشد قیمت آن به پلتفرم کوکوین وابسته است و با توجه به برنامه بلندمدت صرافی کوکوین برای ارتقای بیشتر خود و اعتبار جهانی این صرافی، KCS آینده روشنی دارد.

کوکوین شیرز را از کجا بخریم؟

همانطور که بیان کردیم KCS، توکن بومی صرافی کوکوین است پس این صرافی اولین و بهترین ارائه‌کننده این دارایی است. علاوه‌براین KCS در اسنداکس AscendEX، پروبیت گلوبال Probit Global و یونی‌سواپ ورژن ۳ Uniswap v3 قابل خریدوفروش هست. شما می‌توانید این توکن را با جفت ارزهای زیادی مثل بیت‌کوین، تتر، اتریوم، دات، بی ان بی، دوج‌کوین و… معامله کنید.

اگر شما زمان لازم برای یادگیری بازار کریپتوکارنسی را ندارید و مثلا در این مورد نمی‌دانید KCS را کی و کجا معامله کنید؛ می‌توانید از طریق کپی‌تریدینگ هم‌پا و هم‌تراز حرفه‌ای‌های بازار حرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر دراین‌باره می‌توانید مقاله کپی‌تریدینگ چیست را مطالعه کنید.

نکته پایانی

در این مقاله با کوکوین شیرز (KCS) بیشتر آشنا شدیم و اعتبار و مزایای متفاوتی که این توکن برای دارندگانش ایجاد می‌کند را بررسی کردیم. مزایایی مثل: کارمزد پایین‌تر و طرح‌های تشویقی، امنیت مالی که شبکه پیشرفته این توکن در اختیار مشتریان می‌گذارد، درآمدزایی با هولد کردن این رمزارز و… . در انتها نیز بررسی کردیم که با توجه به اعتبارات صرافی کوکوین و سابقه عملکرد KCS، این رمزارز احتمالا آینده خوبی خواهد داشت.

سوالات متداول

کوکوین شیرز یا KCS چیست؟

ارزدیجیتالی مبتنی بر شبکه اتریوم است که در سال 2017 با شروع فعالیت صرافی کوکوین (KuCoin) به بازار عرضه شد.

چرا KCS بین کاربران صرافی کوکوین محبوبیت دارد؟

با نگهداری این توکن در حساب خود علاوه بر اینکه شامل تخفیف کارمزد صرافی می‌شوید، می‌توانید روزانه سود کسب کنید.

کوکوین شیرز را از کجا بخریم؟

KCS علاوه بر کوکوین، در اسنداکس AscendEX، پروبیت گلوبال Probit Global و یونی‌سواپ ورژن ۳ Uniswap v3 قابل خریدوفروش هست.

سود روزانه کوکوین شیرز با نگهداری چند KCS است؟

با نگهداری 6 یا بیشتر KCS شما شامل سود روزانه صرافی کوکوین می‌شوید.

به دنبال راهی امن و سودده برای سرمایه گذاری میگردید؟

سبدگردانی شفاف با استفاده از کپی تریدینگ

دارایا اولین مجموعه سبدگردانی شفاف و آنلاین به واسطه کپی تریدینگ در ایران است. ورود و ثبت نام رایگان

درباره کپی تریدینگ بیشتر بدانید

دارایا کلاب، مسیر رشد در دنیای سرمایه گذاری

اگر به دنبال مسیری برای رشد و پیشرفت هستید، دارایا کلاب برای شما طراحی شده! اینجا جلسات منتورینگ شخصی و بررسی فرصت های سرمایه گذاری خواهیم داشت.

با دارایا کلاب همراه شو

اولین جلسه مشاوره سرمایه گذاری برای شما رایگان است!

دارایا با در اختیار داشتن کارشناسان مالی و دشبوردهای تخصصی، فرصت دریافت مشاوره مالی در بازارهای مختلف و متناسب با سرمایه و شرایط شما را در اختیار شما قرار داده‌است.

رزرو مشاوره