پرش لینک ها

آیا کپی ترید برای ورود تازه کارها به بازار ارز دیجیتال راه مناسبی است؟

با پیشرفت بازار ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری در آن بسیار محبوب شده است اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا همه می‌توانند در این بازار سود کسب کنند؟ احتمالا سال پیش پاسخ افراد به این سوال مثبت بود زیرا با بازار صعودی افراد می‌توانند سود به دست بیاورند اما سودی که شانس به آن‌ها داده است و نه استراتژی مالی! در بازار کریپتوکارنسی با ماهیت نوسانی، سود برای افرادی بوده و هست که مهارت تریدینگ داشته و در این زمینه آموزش دیده باشند. اما نکته اینجا است که همه افراد توانایی تریدینگ نداشته و وقت کافی برای آموزش آن نیز ندارند اما علاقه‌مندند مانند حرفه‌ای‌های این بازار سود کسب کنند. آیا برای این افراد راهی وجود دارد؟ در ادامه به بررسی کپی ‌تریدینگ که راهی مطمئن برای فعالیت هم‌پای کاربلدان بازار ارز دیجیتال است می‌پردازیم.

کپی ‌تریدینگ چیست؟

کپی ‌تریدینگ یک سرویس سرمایه‌گذاری است که به سرمایه‌گذاران این امکان را فراهم می‌کند تا با پیروی از استراتژی‌ تریدرهای کاربلد و کپی‌کردن معاملات آنها در بازار کریپتوکارنسی فعالیت کنند. کپی‌ تریدینگ همانطور که از اسمش پیدا است کپی‌کردن معاملات است و به شما کمک می‌کند بدون اینکه تجربه کافی در مدیریت پرتفولیو داشته باشید مانند یک خبره در بازار سود کسب کنید. برا شروع کپی ‌تریدینگ شما باید پلتفرم امنی پیدا کنید و بعد از بررسی سابقه تریدرهایش از بین آن‌ها فردی را انتخاب کرده و باقی آن را به پلتفرم بسپارید تا معاملات تریدر را به صورت خودکار برای شما انجام دهد.

مزایای استفاده از کپی ‌تریدینگ برای افراد مبتدی چیست؟

بازارهای مالی پر از نوسان هستند، قطعا تمایل به یادگیری نیازمند به پشتکار و تلاش زیاد است؛ این در حالی است که تریدرهای ماهری وجود دارند که افراد می‌توانند از آنان کمک گرفته و برای انجام معاملاتشان از روی دست آن‌ها در بازار حرکت کنند. سیستم کپی ‌تریدینگ برای افراد مبتدی بسیار کارآمد است. شما اگر در بازار ارز دیجیتال تازه‌کار هستید و می‌خواهید مانند حرفه‌ای‌ها سود کنید می‌توانید حساب صرافی خود را به تریدری که سال‌ها در این بازار فعالیت کرده و با پیچ‌وخم‌های بازار آشنا است، متصل کنید در ادامه مزایا استفاده از کپی تریدینگ برای افراد مبتدی را برای شما لیست کرده‎‌ایم:

  •         کپی ‌تریدینگ برای در امان‌ماندن از نوسانات بازار ارز دیجیتال و کاهش ریسک معاملات تریدرهای تازه‌کار راه مناسبی است.
  •         سیستم کپی ‌تریدینگ به افراد تازه‌کار کمک می‌کند که همزمان با کسب سود از طریق حرکت پشت دست تریدرهای کارکشته، مهارت معامله‌گری را در خود تقویت کرده و در بازار تجربه کسب کنند.
  •        با کمک کپی‌ تریدینگ افرادی که قصد یادگیری بازار را ندارند نیز می‌توانند با سرمایه‌ای که دارند سود دلاری کسب کنند.
  •         امنیت حساب‌های کپی تریدینگ به صورتی است که تریدر فقط امکان معامله در حساب شما را دارد؛ به هیچ عنوان دسترسی برداشت یا دخل و تصرف در موجودی را ندارد و تنها صاحب حساب میتواند برداشت کند. و این موضوع استرس کلاهبرداری را از دوش افرادی که به تازگی وارد بازار شده‌اند، برمی‌دارد.

آیا استفاده از کپی ‌ترید محدودیت دارد؟

با توجه به پویایی بازار ارز دیجیتال و ظهور سیستم‌های سرمایه‌گذاری متفاوت، محدودیت‌های سرمایه‌گذاری کمتر شده است. شما هر کجای دنیا باشید می‌توانید با وصل‌کردن حساب خود به تریدرهای ماهر با کپی‌ تریدینگ سود کنید اما نکته‌ای که وجود دارد این است که حداقل سرمایه مورد نیاز برای تریدری که شما انتخاب می‌کنید، متفاوت است و اگر سرمایه کمی دارید باید بیشتر بگردید تا حسابی پیدا کنید که امکان اتصال به آن را داشته باشید.

👌فرصت استثنایی سرمایه‌گذاری

سرمایه گذاری دلاری در دنیای کریپتو

آیا کپی‌ تریدینگ قرار است یک شبه شما را ثروتمند کند؟

با توجه به سودهای کلان بازار ارزدیجیتال برای کاربرانش فضا برای افراد سودجو که با تبلیغات بی‌پایه و اساس قول سودهای نجومی و یک شبه به افراد می‌دهند، فراهم است و متاسفانه برخی سرمایه‌گذاران فریب این تبلیغات را خورده و با رویای یک شبه پولدارشدن به کلاهبرداران اعتماد کرده و سرمایه خود را از دست می‌دهند. شما باید در اقدامات مالی خود آگاه و زرنگ باشید و بدانید که هیچ سودی یک شبه اتفاق نمی‌افتد و شما برای کسب درآمد از سرمایه‌گذاری خود باید صبور باشید. بهتر این است که دانش مالی خود را افزایش داده و پلتفرمی امن برای شروع کپی‌ تریدینگ انتخاب کنید. و با اعتماد به استراتژی مالی تریدر انتخابی خود به روند معاملات پایبند باشید.

نکته پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با کپی‌ تریدینگ و مزایای آن مثل امکان فعالیت در بازار مانند حرفه‌ای‌ها و کاهش ریسک آشنا کنیم و همچنین درباره لزوم صبر و افزایش آگاهی برای کسب سود مستمر از کپی ‌تریدینگ صحبت کردیم. اگر دوست دارید در کپی‌ تریدینگ سرمایه‌گذاری کنید و دنبال پلتفرمی معتبر برای این امر هستید پیشنهاد ما دارایا است. دارایا اولین پلتفرم کپی‌ تریدنگ ایرانی است که تریدرهای ماهر و ربات‌های سودمند در آن فعالیت می‌کنند و شما با بررسی سابقه عملکرد آنان می‌توانید به سرمایه‌گذاری امن در بازار ارز دیجیتال بپردازید و مانند حرفه‌ای‌های بازار سود کسب کنید.

سوالات متداول

مزایای استفاده از کپی ‌تریدینگ برای افراد تازه کار چیست؟

  • دوری از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال و کاهش ریسک معاملات برای تریدرهای تازه‌کار.
  • با کپی ترید، همزمان با کسب سود از طریق کپی کردن معاملات تریدرهای حرفه‌ای، مهارت معامله‌گری را تقویت کرده و می‌توان کسب تجربه کرد.
  • درآمد دلاری از بازار رمزارزها بدون یادگیری مهارت‌های پیچیده و فنی این بازار.
  • امنیت بالای حساب‌ کپی تریدینگ به صورتی که فقط تریدر امکان معامله داشته و هیچگونه دسترسی برداشت موجودی ندارد.

آیا کپی‌ تریدینگ قرار است یک شبه شما را ثروتمند کند؟

 سرمایه‌گذار در تصمیمات مالی خود باید آگاهانه عمل کرده و این اصل را بداند که هیچ سودی یک شبه اتفاق نمی‌افتد و لازمه کسب سود، “صبر” است. پس به‌هیچ‌وجه نباید فریب تبلیغات بی‌پایه افراد سودجو و وعده سودهای نجومی را خورد. برای کسب سود در پلتفرم کپی ترید هم باید علاوه بر افزایش دانش مالی، می‌بایست پلتفرمی امن و تریدری حرفه‌ای برای کپی‌ تریدینگ انتخاب شود و بعداز آن عملکرد او در طول زمان سنجیده شود و نه صرفا سود ساختن در کمترین زمان.

به دنبال راهی امن و سودده برای سرمایه گذاری میگردید؟

سبدگردانی شفاف با استفاده از کپی تریدینگ

دارایا اولین مجموعه سبدگردانی شفاف و آنلاین به واسطه کپی تریدینگ در ایران است. ورود و ثبت نام رایگان

درباره کپی تریدینگ بیشتر بدانید

دارایا کلاب، مسیر رشد در دنیای سرمایه گذاری

اگر به دنبال مسیری برای رشد و پیشرفت هستید، دارایا کلاب برای شما طراحی شده! اینجا جلسات منتورینگ شخصی و بررسی فرصت های سرمایه گذاری خواهیم داشت.

با دارایا کلاب همراه شو

اولین جلسه مشاوره سرمایه گذاری برای شما رایگان است!

دارایا با در اختیار داشتن کارشناسان مالی و دشبوردهای تخصصی، فرصت دریافت مشاوره مالی در بازارهای مختلف و متناسب با سرمایه و شرایط شما را در اختیار شما قرار داده‌است.

رزرو مشاوره