پرش لینک ها

بررسی و مقایسه انواع مختلف عرضه اولیه ها در کریپتو

IDO (Initial Dex Offering):  عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز

 عرضه اولیه دیفای (DeFi) که توسط یک صرافی غیرمتمرکز به نمایندگی از تیم توسعه انجام می‌شود.چیزی که این روز ها زیاد میبینیم و از بازدهی و امنیت نسبتا خوبی برخوردارن.

  : ICO (Initial Coin Offering)عرضه اولیه سکه  

عرضه اولیه سکه که توسط استارت‌آپ یا توسعه‌دهندگان آن توکن انجام می‌شود. بازدهی خیلی خوبی میتونن داشته باشن اما اگر واقعی باشند و به قصد کلاهبرداری نیامده باشند.

IEO (Initial Exchange Offering):  عرضه اولیه صرافی  

عرضه اولیه صرافی که توسط یک صرافی متمرکز به نمایندگی از تیم توسعه انجام می‌شود و معمولا از اعتبار بالایی برخوردارن چون توسط یک صرافی معتبر بررسی شده اند.

IFO (Initial Farm Offering):  عرضه اولیه فارم

در عرضه اولیه فارم، کاربران اغلب از طریق صرافی های غیرمتمرکز تامین سرمایه و بودجه لازم برای راه‌اندازی پروژه‌‌ها یا توسعه پلتفرم‌های امور مالی غیرمتمرکز را انجام می‌دهد.

IAO (Initial Application Offering):  عرضه اولیه اپلیکیشن

این نوع از عرضه اولیه ها از اپلیکیشن های معتبری مثل کیف پول ها استفاده میکنند . با اینکه بخشی خیلی کمی از عرضه اولیه هارو شامل میشن اما از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

به دنبال راهی امن و سودده برای سرمایه گذاری میگردید؟

سبدگردانی شفاف با استفاده از کپی تریدینگ

دارایا اولین مجموعه سبدگردانی شفاف و آنلاین به واسطه کپی تریدینگ در ایران است. ورود و ثبت نام رایگان

درباره کپی تریدینگ بیشتر بدانید

دارایا کلاب، مسیر رشد در دنیای سرمایه گذاری

اگر به دنبال مسیری برای رشد و پیشرفت هستید، دارایا کلاب برای شما طراحی شده! اینجا جلسات منتورینگ شخصی و بررسی فرصت های سرمایه گذاری خواهیم داشت.

با دارایا کلاب همراه شو

اولین جلسه مشاوره سرمایه گذاری برای شما رایگان است!

دارایا با در اختیار داشتن کارشناسان مالی و دشبوردهای تخصصی، فرصت دریافت مشاوره مالی در بازارهای مختلف و متناسب با سرمایه و شرایط شما را در اختیار شما قرار داده‌است.

رزرو مشاوره