پرش لینک ها

آیا با کپی‌ ترید می‌توان پولدار شد؟

بازار ارز دیجیتال طی سال‌های اخیر به یکی از محبوب‌ترین بازارهای مالی تبدیل شده است. احتمالا شما هم از سودهای چندین درصدی این بازار شنیده‌اید و دوست داشتید که جای افرادی باشید که سرمایه خود را دلاری چندبرابر کرده‌اند! اما آیا این فرایند ساده است؟ شما باید با افزایش آگاهی خود از بازار ارز دیجیتال بدانید که هیچ سودی در بازار بادآورده نیست و پشت آن سود استراتژی مالی قوی و یک تریدر ماهر ایستاده است. حالا اگر شما تریدر ماهری نیستید اما دوست دارید در بازار ارز دیجیتال مانند حرفه‌ای‌ها سود کنید، کپی‌تریدینگ به کمک شما آمده است. در ادامه این مقاله به این پرسش پاسخ می‌دهیم که آیا کپی‌ تریدینگ قرار است شما را پولدار کند؟ پس اگر شما هم نسبت به پاسخ این سوال کنجکاو هستید، با ما همراه باشید.

کپی تریدینگ چیست؟

کپی تریدینگ نوعی سرمایه‌گذاری غیرمستقیم است به این صورت که شما در پلتفرم کپی تریدینگ، عملکرد تریدرها را بررسی کرده و تریدری که مطابق با چیزی که شما می‌خواهید ترید می‌کند را انتخاب کرده و پس از آن تمام معاملاتی که او انجام می‌دهد به صورت خودکار برای شما تکرار شود. در حقیقت کپی تریدینگ، کپی‌کردن استراتژی مالی تریدر کاربلدی برای کسب سود است. البته باید توجه داشته باشید که سود کپی تریدینگ علاوه بر عملکرد تریدری که انتخاب کردید به وضعیت کلی مارکت نیز بستگی دارد پس باید سعی کنید که دیدی واقع‌بینانه به بازار داشته باشید.

ریسک بازار را فراموش نکنید!

ریسک عضو جدایی‌ناپذیر بازارهای مالی است و بازاری مثل کریپتوکارنسی ریسک زیادی دارد و برای کسب سود از این بازار شما باید تا حدی شخصیت ریسک‌پذیری داشته باشید. باید بدانید که برای کسب سودهای کلان و خیلی بزرگ عموما به ریسک‌پذیری بالایی نیاز دارید و البته با توجه به وضعیت مارکت و استراتژی‌های معاملاتی، ریسک بالا در معاملات ممکن است گاهی با ضرر نیز همراه باشد. گفتنی است امکان اینکه با ریسک حداقلی در بازار حرکت کنید نیز وجود دارد فقط کافی است تریدری را پیدا کنید که مطابق با ریسک‌پذیری شما معاملات خود را انجام می‌دهد.

برای سرمایه خود حد ضرر تعیین کنید و از زیان‌های سنگین در امان باشید.

همانطور که اشاره کردیم ریسک دوست جدانشدنی بازار ارز دیجیتال است. اما این به معنای این نیست که شما مجبورید بیش از توان مالی خود روی سرمایه‌تان ریسک بپذیرید بلکه می‌توانید با تعیین حد ضرر برای دارایی خود، مشخص کنید حاضرید چه میزان ریسک و ضرر احتمالی را تحمل کنید. پلتفرم کپی‌تریدینگ دارایا این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده که علاوه‌بر شناخت ریسک‌پذیری خود، برای سرمایه‌ای که دارند حد ضرر تعیین کنند. با این کار شما تا حدی مدیریت ریسک پرتفولیو خود را بهینه‌تر انجام می‌دهید. البته گفتنی است همه‌ی پلتفرم‌های کپی تریدینگ این امکان را ندارند و شما برای کسب سود بیشتر باید نسبت به انتخاب پلتفرم نیز حساس باشید.

👌فرصت استثنایی سرمایه‌گذاری

سرمایه گذاری دلاری در دنیای کریپتو

در انتخاب تریدر برای کپی تریدینگ دقت کنید.

ماهیت کپی تریدینگ را کپی‌کردن تمام معاملات یک تریدر برای مدیریت حساب سرمایه‌گذاران، شکل می‌دهد. پس انتخاب تریدر مناسب برای کپی‌کردن معاملات وی بسیار اهمیت دارد. شما باید پلتفرمی را انتخاب کنید که عملکرد تریدرها را به صورت شفاف نشان دهد و در انتخاب تریدر به سابقه‌، میزان سرمایه‌ای، تعداد کپی‌کنندگان، وین‌ریت، میزان ریسک و حداکثر ضرر او توجه کنید. برای اینکه دقیق‌تر بدانید که در انتخاب تریدر به چه نکاتی باید دقت کنید اینجا کلیک کنید.

 قابلیت‌ها و مزایای کپی‌تریدینگ چیست؟

همانطور که اشاره کردیم کپی تریدینگ راهی برای مدیریت پرتفولیو توسط کاربلدهای بازار است که مزایای زیادی برای افراد تازه‌کار و حتی افراد قدیمی‌تر بازار است. در ادامه بعضی از مزایای آن را بررسی می‌کنیم.

کپی تریدینگ …

  •         شروعی آسان برای افراد تازه‌کار است تا با خیال راحت و بدون تجربه، پشت دست کارکشته‌های بازار حرکت کنند.
  •        امنیت کامل سرمایه شما در بر دارد زیرا در کپی تریدینگ، تریدر فقط دسترسی ترید دارد و واریز و برداشت فقط توسط خودتان انجام می‌شود.
  •        سابقه و معاملات تریدر را به شما نشان می‌دهید و طبق استراتژی که برای سرمایه خود دارید می‌توانید مناسب‌ترین فرد را انتخاب کنید.
  •        این امکان را دارد که دارایی خود را به چند تریدر بسپارید و با متنوع‌سازی دارایی‌‌تان ریسک خود را مدیریت کنید.

نکته پایانی

در این مقاله درباره مزایای کپی تریدینگ صحبت کردیم و دانستیم که چه برای تازه‌کاران و چه قدیمی‌ترهای بازار کریپتوکارنسی این نوع سرمایه‌گذاری بسیار مناسب است. سعی کردیم به این سوال پاسخ دهیم که «آیا کپی تریدینگ قرار است شما را پولدار کند؟» لازم به ذکر است؛ در صورتی که آگاهانه در بازار حرکت کنید و به ویژگی‌های شخصی خودتان مثل میزان ریسک‌پذیری که دارید، توجه کرده و در پلتفرمی معتبر و امن سرمایه‌گذاری کنید؛ پاسخ این سوال می‌تواند مثبت باشد.

به دنبال راهی امن و سودده برای سرمایه گذاری میگردید؟

سبدگردانی شفاف با استفاده از کپی تریدینگ

دارایا اولین مجموعه سبدگردانی شفاف و آنلاین به واسطه کپی تریدینگ در ایران است. ورود و ثبت نام رایگان

درباره کپی تریدینگ بیشتر بدانید

دارایا کلاب، مسیر رشد در دنیای سرمایه گذاری

اگر به دنبال مسیری برای رشد و پیشرفت هستید، دارایا کلاب برای شما طراحی شده! اینجا جلسات منتورینگ شخصی و بررسی فرصت های سرمایه گذاری خواهیم داشت.

با دارایا کلاب همراه شو

اولین جلسه مشاوره سرمایه گذاری برای شما رایگان است!

دارایا با در اختیار داشتن کارشناسان مالی و دشبوردهای تخصصی، فرصت دریافت مشاوره مالی در بازارهای مختلف و متناسب با سرمایه و شرایط شما را در اختیار شما قرار داده‌است.

رزرو مشاوره