پرش لینک ها

کپی ترید در ایران

با پیشرفت دنیای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، افراد به دنبال ساده‌ترین و سودمندترین راه برای سرمایه‌گذاری دارایی خود هستند. از آنجایی که همه نمی‌توانند در بازار مانند حرفه‌ای‌ها فعالیت کنند پس چگونه می‌توانند مانند کاربلدان سود کنند؟ آیا راهی جز یادگیری تریدینگ وجود دارد؟ در این مقاله با کپی‌تریدینگ که یک راه سرمایه‌گذاری غیرمستقیم است آشنا می‌شویم و درباره کپی‌ترید در ایران و برای کاربران ایرانی صجبت می‌کنیم.

معرفی کپی ‌تریدینگ

کپی ‌تریدینگ یک روش مدیریت پرتفولیو بر اساس تجربه تریدرهای ماهری است که سابقه مطلوبی در معاملاتش داشته‌اند. برای این کار، شما کافی است پلتفرم مورد نظرتان را پیدا کنید، عملکرد تریدرهایش را بسنجید و تریدری که با استراتژی مطلوب، میزان ریسک و میزان دارایی مورد نظر شما مطابقت دارد را انتخاب کنید. در ادامه، پلتفرم تمام معاملات تریدر منتخب‌تان را برای‌ شما عینا تکرار می‌کند.

👌فرصت استثنایی سرمایه‌گذاری

سرمایه گذاری دلاری در دنیای کریپتو

کپی تریدینگ در بورس ایران

کپی ‌تریدینگ که در ایران با معادل‌های معاملات تقلیدی یا آینه‌ای نیز شناخته شده است، در بازار سرمایه یا همان بورس اوراق بهادار هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. اما در مردادماه سال 1400 انجام معاملات تقلیدی توسط کمیته فقهی بورس تحت عنوان “ارائه اطلاعات معاملاتی در ازای دریافت کارمزد” تایید شد. همچنین به‌دلیل نگرانی از زیان‌های احتمالی، نظارت نهادهای ناظر بر عملکرد این معاملات در اولویت خواهد بود. اما هنوز اطلاعات کافی در این زمینه وجود ندارد.

نکته اصلی در این باره سرمایه‌گذاری در بورس ایران است که با توجه به شرایط اقتصادی موجود، ارزش ریال که روز به روز کمتر می‌شود، تورم افسار گسیخته و اقتصاد دستوری که همگی روی بازار بورس تاثیرگذارند؛ سرمایه‌گذاری ریالی مشتری چندانی ندارد.

کپی تریدینگ در بازار ارزهای دیجیتال

بازار کریپتوکارنسی از مارکت‌های محبوب برای سرمایه‌گذاران و تریدرها است و این بازار با پیشرفت‌های دنیای سرمایه‌گذاری هم‌سو بوده و به‌روز می‌باشد. کپی‌تریدینگ در بازار ارز دیجیتال چند سالی است که طرفداران زیادی پیدا کرده و پلتفرم‌های معتبری که از رمزارزها پشتیبانی می‌کنند، عموما طرفدار کپی‌تریدینگ نیز هستند. طی این مدت استارتاپ‌های زیادی نیز در این حوزه فعالیت خود را شروع کردند زیرا مزایای زیادی چه برای تریدرها و چه برای سرمایه‌گذاران دارد. هنگام جذب سرمایه‌گذاران نیز راحت‌تر اعتماد آنان جلب می‌شود؛ زیرا در دنیایی کلاهبرداری‌های متفاوتی انجام می‌شود وجود پلتفرمی که علاوه بر اینکه می‌توان از تجربه‌ی برترین‌های بازار استفاده کرد، دارایی شما در حساب خودتان است و صرفا حساب صرافی را با دسترسی تریدینگ به تریدر وصل می‌کنید و فقط خودتان می‌توانید واریز و برداشت را انجام دهید از جمله جذابیت‌هایی است که سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال را به کپی‌تریدینگ علاقه‌مند کرده است.

اولین پلتفرم کپی‌تریدینگ ایرانی در بازار ارز دیجیتال

همانطور که خواندید کپی‌تریدینگ، پلتفرمی است که در آن معاملات تریدرهای ماهر به صورت خودکار برای شما کپی می‌شود و در این شرایط شما صرفا باید پلتفرمی امن پیدا کنید و سپس سوابق تریدرها را نگاه کنید و تصمیم بگیرید که حرکت شما پشت دست چه کسی کپی شود. دارایا اولین پلتفرم کپی‌تریدینگ ایرانی است که عملکرد و سابقه معاملات قبلی در آن شفاف هستند و شما با بررسی این پلتفرم می‌توانید در معتبرترین کپی‌ تریدینگ ایرانی سرمایه‌گذاری خود را شروع کنید. در پلتفرم دارایا کارمزد فقط در شرایطی گرفته می‌شود که معاملات شما با سود همراه باشد. برای یادگیری صفر تا صد سرمایه‌گذاری در دارایا می‌توانید اینجا کلیک کنید.

نکته پایانی

در این مقاله درباره کپی‌تریدینگ صحبت کردیم و دانستیم که در بورس ایران به دلیل شرایط غالب فقهی کپی‌تریدینگ هنوز به صورت رسمی وارد نشده اما شما امکان این را دارید که به عنوان یک ایرانی در بازار کریپتوکارنسی با کپی‌تریدینگ سود کسب کنید و در آخر پلتفرم کپی‌تریدینگ دارایا که اولین و معتبرترین پلتفرم کپی‌تریدینگ ایرانی است را معرفی کردیم. در پلتفرم دارایا شما می‌توانید هم‌پا و هم‌تراز حرفه‌ای‌های بازار کریپتوکارنسی حرکت کرده و مانند کاربلدها سود کسب کنید.

به دنبال راهی امن و سودده برای سرمایه گذاری میگردید؟

سبدگردانی شفاف با استفاده از کپی تریدینگ

دارایا اولین مجموعه سبدگردانی شفاف و آنلاین به واسطه کپی تریدینگ در ایران است. ورود و ثبت نام رایگان

درباره کپی تریدینگ بیشتر بدانید

دارایا کلاب، مسیر رشد در دنیای سرمایه گذاری

اگر به دنبال مسیری برای رشد و پیشرفت هستید، دارایا کلاب برای شما طراحی شده! اینجا جلسات منتورینگ شخصی و بررسی فرصت های سرمایه گذاری خواهیم داشت.

با دارایا کلاب همراه شو

اولین جلسه مشاوره سرمایه گذاری برای شما رایگان است!

دارایا با در اختیار داشتن کارشناسان مالی و دشبوردهای تخصصی، فرصت دریافت مشاوره مالی در بازارهای مختلف و متناسب با سرمایه و شرایط شما را در اختیار شما قرار داده‌است.

رزرو مشاوره