پرش لینک ها

چرا سرمایه‌گذاری در دنیای امروز ضرورت است و نه مزیت؟

بعد هربار از انتشار آمار اقتصادی مانند تورم و مشاهده افزایش سطح عمومی قیمت‌ها، احتمالا به فکر یافتن راهی مطمئن برای سرمایه‌گذاری بوده‌اید. از طرف دیگر با گسترش و فراگیری بازارهای مالی، پیداکردن بهترین روش سرمایه‌گذاری که ویژگی‌هایی مانند میزان ریسک‌پذیری‌، سود موردانتظار و مقدار سرمایه شما توجه شده باشد؛ اهمیت زیادی دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا با اهمیت و راه‌های متنوع سرمایه‌گذاری بیشتر آشنا شده و در انتها راهی مطمئن و هوشمندانه‌ای را معرفی خواهیم کرد که به انتخاب شما کمک خواهد کرد.

سرمایه‌گذاری در دنیای امروز ضرورت است و نه مزیت

امروزه با توجه به شرایط بی‌ثبات اقتصادی، سرمایه‌گذاری از ضرورت‌های زندگی است و به میزان درآمدتان بستگی ندارد زیرا بهتر است شما با هر مقدار درآمد که دارید، هرچقدر هم اندک؛ سرمایه‌گذاری کنید. اگر یادتان باشد مادربزرگ‌ و پدربزرگ‌ها هم با دانش زمانه‌ی خودشان این کار را انجام می‌دادند و اصطلاحاً پولی را برای روز مبادا زیر بالشت می‌گذاشتند! اما در دنیای امروز راه‌های سرمایه‌گذاری گسترده و متنوع شدند و شما با کمی تحقیق کردن می‌توانید برای مبلغ دلخواهتان راهی برای سرمایه‌گذاری پیدا کنید و از ارزش پولتان در برابر تورم محافظت کنید.

بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری با سود بالا چیست؟

تا اینجا قطعا به ضرورت سرمایه‌گذاری پی بردید؛ اما سوال اصلی این است که بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری با سود بالا کدام است؟ احتمالا در حال فکر کردن به بازار مسکن، بورس، سپرده‌گذاری بانکی، کریپتوکارنسی، و… هستید و الان وقت تحقیق کردن است؛ بیایید عملکرد این بازارها را باهم مقایسه کنیم.

باید توجه کنید نقدشوندگی سرمایه‌ شما اهمیت دارد زیرا ممکن است شرایطی به وجود بیاید که احتیاج فوری به پولتان داشته باشید یا بخواهید سرمایه‌تان را از یک رکود قابل پیش‌بینی نجات دهید پس باید بدانید که بازار مسکن علی‌رغم اینکه ریسک کمی دارد اما نقدشوندگی آن پایین است و همانطور که ضرر کردن در این بازار کم است و از روند پیروی می‌کند، سود آن نیز زیاد نیست.

از طرف دیگر بورس ایران، از اقتصاد دستوری پیروی می‌کند، تحت تاثیر اخبار داخلی است و در شرایطی ممکن است سهام شرکتی که خریدید در اثر عملکرد غیرشفاف آن شرکت، بسته شود و تا تصمیم‌گیری بعدی درباره آن سهم، شما به پولتان دسترسی نخواهید داشت. این موارد تحلیل و تصمیم‌گیری درباره سهام را سخت می‌کند.

سپرده‌گذاری بانکی هم یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری است که قبل از رشد بازارهای مالی دیگر استقبال بیشتری داشت ولی اکنون به دلیل تنوع کمتر و نرخ بهره پایین بانک‌ها نسبت به بعضی سودهای بازار‌های دیگر، از استقبال کمتری برخوردار است.

با توجه به عملکرد مثبت بازار کریپتوکارنسی و رشد‌های جذاب آن احتمالا به سرمایه‌گذاری در آن فکر می‌کنید اما باید توجه داشته باشید که سرمایه‌گذاری در این بازار ریسک خاص خودش را دارد؛ آیا راهی وجود دارد که از ریسک‌ این بازار در امان باشید؟

بله؛ شما یا باید فرد کاربلدی باشید یا تریدهای خود را دست فرد متخصصی بسپارید.

کپی‌تریدینگ؛ سرمایه‌گذاری آسان و مطمئن در کریپتو

بازار کریپتو علاوه بر اینکه سودهای چشم‌گیری دارد باید توجه کنید که اگر فرد خبره‌ای نباشید ممکن است نتوانید از سرمایه‌تان محافظت کنید. از سمت دیگر احتمال دارد شما فرصت کافی برای یادگیری تمام ابعاد تحلیلی در زمینه کریپتو را نداشته باشید؛ در چنین شرایطی چه راهی وجود دارد که بتوانید از تجربه افراد خبره استفاده کنید و از ریزش‌های پیش‌بینی شده‌ی بازار در امان باشید؟

شما می‌توانید از کانال‌های سیگنال استفاده کنید! اما توجه داشته باشید که در چنین شرایطی احتمال سیگنال‌دهی اشتباه، عقب‌ماندن از ترید‌ها، استفاده از سیگنال‌های افراد مبهم و… وجود دارد.

اما آیا تا به حال به استفاده از پلتفرم‌های کپی‌تریدینگ فکر کردید؟ پلتفرم کپی‌ترید این امکان را به شما می‌دهد که بعد از بررسی و تحقیق، تریدر مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس تریدهای او برای شما به‌صورت خودکار انجام شود. در چنین شرایطی شما استرس این را نخواهید داشت که از معامله‌ای جا بمانید یا کسی پول شما را بالا بکشد البته دقت کنید که انتخاب پلتفرم امن و معتبر برای کپی‌تریدینگ اهمیت زیادی دارد.

دارایا، اولین پلتفرم کپی‌تریدینگ ایران

بعد از اینکه شما کپی‌تریدینگ را برا سرمایه‌گذاری دارایی‌تان انتخاب کردید نوبت این می‌رسد که پلتفرمی امن و معتبر برای این کار پیدا کنید زیرا تریدهای شما قرار است در بستر آن پلتفرم انجام شوند.

دارایا اولین پلتفرم کپی‌تریدینگ در ایران است که شما در آن می‌توانید هم‌پا و هم‌تراز حرفه‌ای‌های بازار کریپتو پیش‌ بروید. از جمله ویژگی‌هایی که دارایا را از پلتفرم‌های دیگر متمایز می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در دارایا:

  • شما تنها در صورتی که سود کنید باید کارمزد تریدر را پرداخت کنید.
  • پول در حساب شما است و فقط خودتان شخصاً دسترسی برداشت دارید.
  • می‌توانید برای دارایی خودتان حد ضرر تعیین کنید.
  • عملکرد تریدرها شفاف است و می‌توانید با بررسی سابقه آن‌ها، تریدر مورد نظرتان را انتخاب کنید.

👌فرصت استثنایی سرمایه‌گذاری

سرمایه گذاری دلاری در دنیای کریپتو

باید توجه داشت که بازار کریپتو علاوه بر اینکه سودهای خوبی را تجربه می‌کند گاهی دچار ریزش هم می‌شود اما پلتفرم دارایا برای شما متنوع‌ترین استراتژی‌ها را گرد هم آورده که بتوانید سبدی با ریسک پایین یا بالا تهیه کنید. پلتفرم کپی‌تریدینگ نمی‌تواند ضرر را تضمین کند اما دارایا با تعیین حد ضرر رفتار تریدر‌ها را مدیریت می‌کند و در دارایا کاربلدترین تریدرها که از به‌روز‌ترین تحلیل‌ها استفاده می‌کنند دور هم جمع شدند. شما با استفاده از لینک زیر می‌توانید عملکرد سبدهای دارایا را به صورت شفاف بررسی کنید.

در این مقاله ضرورت سرمایه‌گذاری در این دوران که ارزش پول در اثر شرایط بی‌ثبات اقتصادی در حال کم شدن است را بررسی کردیم، راه‌های مختلف سرمایه‌گذاری مثل سپرده‌های بانکی، بورس، مسکن و کریپتو را بر اساس نقدشوندگی، ریسک و تنوع بررسی کردیم و با کپی‌تریدینگ که راهی برای فعالیت پشت دست تریدرهای خبره در بازار کریپتو است آشنا شدیم و دارایا که اولین پلتفرم کپی‌تریدینگ ایران است را معرفی کردیم. شما می‌توانید بعد از شناخت میزان ریسک‌پذیری‌تان همین حالا سبدهای متنوع دارایا را بررسی کنید و هم‌پای بهترین تریدرهای ایران در بازار کریپتوکارنسی فعالیت کنید.

به دنبال راهی امن و سودده برای سرمایه گذاری میگردید؟

سبدگردانی شفاف با استفاده از کپی تریدینگ

دارایا اولین مجموعه سبدگردانی شفاف و آنلاین به واسطه کپی تریدینگ در ایران است. ورود و ثبت نام رایگان

درباره کپی تریدینگ بیشتر بدانید

دارایا کلاب، مسیر رشد در دنیای سرمایه گذاری

اگر به دنبال مسیری برای رشد و پیشرفت هستید، دارایا کلاب برای شما طراحی شده! اینجا جلسات منتورینگ شخصی و بررسی فرصت های سرمایه گذاری خواهیم داشت.

با دارایا کلاب همراه شو

اولین جلسه مشاوره سرمایه گذاری برای شما رایگان است!

دارایا با در اختیار داشتن کارشناسان مالی و دشبوردهای تخصصی، فرصت دریافت مشاوره مالی در بازارهای مختلف و متناسب با سرمایه و شرایط شما را در اختیار شما قرار داده‌است.

رزرو مشاوره