پرش لینک ها

فوت ناگهانی مستر گاکس

آقای گاکس همستری بود که توسط دو آلمانی (یک برنامه نویس و یک معلم) به عنوان آزمایشی برای اینکه نشون بدن موفقیت در بازار رمزارز چقد اتفاقی هست انجام شد.

اتاق آقای گاکس یک چرخ داشت که این همستر با وارد شدن به اون و چرخوندنش، رمزارز موردنظرش برای معامله رو انتخاب میکرد.

 بعد از این انتخاب، ایشون به سمت یکی از دو تونل میرن که یکی برای خرید (Buy) اون رمزارز و یکی برای فروش (Sell) اون رمزارز هست و با عبور از یکی از اونها، نیتش از معامله رو اعلام میکنه.

چرخ اقای گاکس و همچنین تونل ها به صرافی رمزارز برای معامله وصل شدن و معامله های اقای گاکس به صورت خودکار و بدون دخالت صاحبان اون انجام میشدن.

 علاوه بر این فعالیت های اقای گاکس در اتاقش به صورت زنده استریم میشد که هزاران نفر ببینده رو به خودش جذب کرده بود.

ایشون معامله هاش رو در ژوئن 2021 شروع کرد و تا 22 نوامبر، 19.7 درصد روی معامله هاش سود کرده که 98 یورو از این معامله ها برای خودش اورده داشته.

جالبه که بدونید این میزان سود، از سود خیلی از افراد در بازار رمزارز بیشتر هست اما خب متاسفانه مستر گاکس به تازگی فوت کرد و دیگه ایشون رو در جمع تریدرهای کریپتوییمون نداریم.

به دنبال راهی امن و سودده برای سرمایه گذاری میگردید؟

سبدگردانی شفاف با استفاده از کپی تریدینگ

دارایا اولین مجموعه سبدگردانی شفاف و آنلاین به واسطه کپی تریدینگ در ایران است. ورود و ثبت نام رایگان

درباره کپی تریدینگ بیشتر بدانید

دارایا کلاب، مسیر رشد در دنیای سرمایه گذاری

اگر به دنبال مسیری برای رشد و پیشرفت هستید، دارایا کلاب برای شما طراحی شده! اینجا جلسات منتورینگ شخصی و بررسی فرصت های سرمایه گذاری خواهیم داشت.

با دارایا کلاب همراه شو

اولین جلسه مشاوره سرمایه گذاری برای شما رایگان است!

دارایا با در اختیار داشتن کارشناسان مالی و دشبوردهای تخصصی، فرصت دریافت مشاوره مالی در بازارهای مختلف و متناسب با سرمایه و شرایط شما را در اختیار شما قرار داده‌است.

رزرو مشاوره